سلام..خوب هستین دوستای عزیزم؟اینجا یکی از جاهایی هست که من میتونم خودم باشم و با خیال راحت هر چی که تو ذهنم هست رو بیان کنم..بدون ترس از قضاوت شدن ومورد نصیحت واقع شدن..چون اینجا کسی من رو نمیشناسه در گریه ندارد.....ما را در سایت گریه ندارد.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 103 تاريخ: دوشنبه 26 اسفند 1398 ساعت: 13:38
بالاخره با مقابله با تموم انرژی منفی های دیگران و مشکلات دوری من تونستم برم دانشگاه..اونم چه رشته ای..ادبیات..بجای ادبیات میشه گفت:فرهنگ،آرامش،ادب،عشق،عشق و عشق...من عاشقشم..الان دو ماه و بیست روز میگذره و من هر روز عاشق تر میشم..درسا برام سخت نیست و چقد خوبه که دنبال علاقت بری..بعد چهار سال..❤
ما را در سایت گریه ندارد.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 92 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 13:33
هر چند وقت یکبار رنگ مویی ک دوس داشتم بزارم رو تو گوشیم نگا میکنم و بعد ک یاد قیمتش می افتم حرف مامانم تو گوشم میپیچه ک میگه موهای خودت خیلی بهتره.
ما را در سایت گریه ندارد.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 137 تاريخ: جمعه 30 فروردين 1398 ساعت: 12:00
چقد سخته کسی ک مثل داداشت میمونه بعد دو روز عید دیدنی از پیشت بخواد بره..خیلی دلم برا داداشمتنگ میشه کاش بیشتر پیشم میموند.کاش همه چی بهتر بود..واسه فردا بلیط داره:(
ما را در سایت گریه ندارد.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 110 تاريخ: جمعه 30 فروردين 1398 ساعت: 12:00
ما را در سایت گریه ندارد.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 130 تاريخ: جمعه 30 فروردين 1398 ساعت: 12:00